شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

خرید ارزان دیفیوزر هوادهی تیوپی

آنچه در این مقاله میخوانید...

مشخصات بهترین دیفیوزر هوادهی تیوپیقیمت تولیدی دیفیوزر هوادهی تیوپی

دیفیوزر هوادهی تیوپی که از آن با نام دیفیوزر ممبرانی هم یاد می‌شود یکی از تجهیزاتی است که در فاضلاب وظیفه تزریق هوای تولید شده دستگاه بلوئر را به قسمت‌های مختلف دارد. خرید دیفیوزر هوادهی تیوپی از طرق مختلفی امکان پذیر است که یکی از بهترین روش‌های خرید این محصولات، خرید اینترنتی است که از طریق همین سایت امکان‌پذیر است. در ادامه اطلاعات دقیق‌تری در مورد این دستگاه‌ها در اختیار شما قرار می‌دهیم، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. 

خرید ارزان دیفیوزر هوادهی تیوپی

مشخصات بهترین دیفیوزر هوادهی تیوپی

مشخصات بهترین دیفیوزر هوادهی تیوپی دیفیوزر در لغت به معنای پخش کننده یا انتشار دهنده است و در صنایع گوناگونی کاربرد دارد که مهمترین آن‌ها صنایع آب و فاضلاب است. در واقع فرآیند کار این دستگاه به این شکل است که اکسیژن از طریق دستگاه بلوئر دمیده شده و سپس به وسیله دیفیوزر منتقل می‌گردد. اکسیژنی که در اینجا تزریق می‌گردد اهمیت بالایی دارد. 

دیفیوزر هوادهی یکی از وسایل هوادهی است که اشکال مختلفی دارد اما عموما به سه شکل دیسکی شکل، لوله‌ای و صفحه‌ای شکل تولید می‌گردد و اصولاً از آن برای انتقال هوا و اکسیژن در فرآیند تصفیه فاضلاب و یا در مراکز پرورش ماهی و سایر آبزیان از آن استفاده می‌شود. 

در مورد دیگر مشخصات این دسته از وسایل پخش کننده باید گفت که دیفیوزر‌ها از نظر ابعاد و انواع حبابی که تولید می‌کنند را می‌توان به دو دسته تقسیم بندی کرد که این دو دسته عبارتند از:

  • دیفیوزر حباب ریز: این دسته از پخش کننده‌ها عمدتا به منظور ایجاد سطح تماس بیشتر مابین هوا و سیال که عموما آب است بکار گرفته می‌شوند و در نهایت موجب انتقال سریعتر و بیشتر گاز اکسیژن به سیال می‌گردند. 
  • دیفیوزر حباب درشت: اصولاً این دسته از پخش‌ کننده‌ها سبب ایجاد حباب‌هایی با اندازه‌های درشت می‌شوند و می‌توانند یک جریان یکنواخت را ایجاد کنند. این دسته از دیفیوزر‌ها زمانی کاربرد دارند که بخواهیم دو و یا چند سیال را با هم مخلوط کنیم.

قیمت تولیدی دیفیوزر هوادهی تیوپی

قیمت تولیدی دیفیوزر هوادهی تیوپی همانطور که در بالا به صورت جزئی به آن اشاره شد دستگاه دیفیوزر دارای انواع مختلفی است و شرکت‌های تولیدی دیفیوزر هوادهی این دسته از محصولات را برای موارد مختلف تولید می‌کنند. 

قیمت خرید انواع مختلف دیفیوزر‌ها بسته به نوع دیفیوزر، فرآیند کاری، برند تولید کننده آن و چندین و چند پارامتر مهم دیگر متفاوت است و ارائه قیمت دیفیوزر هوادهی تیوپی بدون اطلاع از این پارامترها غیرممکن است. 

از طریق قسمت‌های مختلف این سایت می‌توانید با انواع مختلف دستگاه‌های دیفیوزر هوادهی و خصوصیات ویژه هرکدام و قیمت خرید آن‌ها بیشتر آشنا شوید و این محصولات را مناسب با کارایی که از آن انتظار دارید سفارش دهید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

کارشناس فروش: سامان اسفندیار

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09119112801

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Faroodsanat@yahoo.com

شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید