شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

انواع قفس های پرورش ماهی در کشور

آنچه در این مقاله میخوانید...

بزرگترین تولیدکننده قفس های پرورش ماهی در ایرانراهنمای خرید قفس های پرورش ماهی خریدار قفس برای پرورش ماهیان دریاییبررسی و مشخصات فنی اجزاء قفس های پرورش ماهی در دریا

برای بهتر شناختن قفس های پرورش ماهی که در صنعت شیلات برای نگه داشتن ماهی ها در آن استفاده می شود ، بهتر است در ابتدا با واژه‌ی شیلات و کارایی آن آشنا شویم. شیلات: به مجموعه‌ی علومی گویند که به شناسایی، پرورش و تکثیر، نگهداری و حفاظت، بهره برداری و همچنین عمل آوری ماهیان می پردازد. برای پرورش ماهیان فقط داشتن استخر و غذای ماهی کافی نیست بلکه پرورش ماهی نیاز به دستگاه های خاص و ویژه برای کنترل کیفی سطح آب و … دارد. قفس های پرورش ماهی در دریا، سواحل، دریاچه ها و آبهای پشت سد ها جایگذاری می‌شود. در کشور ما با توجه به ظرفیت های موجود در کشور، اجرای طرح پرورش ماهی در قفس از سیاست های بسیار مهم شیلات در سواحل می باشد.

انواع قفس های پرورش ماهی در کشور

بزرگترین تولیدکننده قفس های پرورش ماهی در ایران

بزرگترین تولیدکننده قفس های پرورش ماهی در ایرانبزرگترین تولید کننده قفس های پرورش ماهی در ایران در شهرهای مازندران، گیلان، رشت، خوزستان، چابهار مشغول به کار هستند.

قیمت قفس های پرورش ماهی و میگو فقط به نوع طراحی و شکل و شمایل آن بستگی ندارد، بلکه علاوه بر آن، نوع ساخت این محصول نیز مهم می‌باشد. دستگاه پروش ماهی در قفس به دو صورت(کاملا صنعتی و نیمه صنعتی) تولید می شود. به دلیل اینکه در مرحله تولید کاملا صنعتی از دستگاه های حرفه ای و دقیق استفاده می شود و همچنین احتمال خطا در این دستگاه ها بسیار پایین تر می باشد. قیمت و کیفیت قفس های پرورش ماهی ای که به صورت صد در صد صنعتی تولید می شوند از قفس هایی که به صورت نیمه صنعتی تولید می شوند بالاتر است.

  • در روش نیمه صنعتی ساخت محصول: تمامی کارها توسط دستگاه صورت نمیگیرد و انسان نیز در ساخت محصول دخالت دارد.
  • در روش کاملا صنعتی تولید محصول: تمامی مراحل تولید توسط دستگاه ها صورت می پذیرد و انسان هیچ دستی در ساخت محصول ندارد.

    همچنین یکی دیگر از مواردی که در قیمت این محصول اثر گذار است عبارت است از:

  • مواد به کار رفته آن مرغوب باشد یا نه
  • برند محصول
  • کیفیت نهایی محصول

راهنمای خرید قفس های پرورش ماهی

راهنمای خرید قفس های پرورش ماهی دیگر نیاز نیست برای خرید قفس پرورش ماهی به بازار بروید! یکی از وقت گیر ترین کارهای ممکن برای انجام، رسیدن به بازار های محلی است. با وجود ترافیک های سنگین در شهر بسیار زمان بر می باشد. یکی از بهترین راه های خرید کردن از بازار و یافتن محصول مورد نظر، فروشگاه های اینترنتی است. استفاده از فروشگاه های اینترنتی به معنای واقعی کلمه صرفه جویی در زمان است. استفاده از این فروشگاه ها مزیت های دیگری نیز دارد. در فروشگاه های اینترنتی می توان انواع قفس های پرورش ماهی و میگو را برای خرید پیدا کرد.

یکی از مهم ترین امکانات این فروشگاه ها امکان فروش محصول می باشد، در این بازار ها شما نیز میتوانید به فروش قفس پرورش ماهی بپردازید.

خریدار قفس برای پرورش ماهیان دریایی

خریدار قفس برای پرورش ماهیان دریاییبه دلیل استقبال بسیار مشتریان از قفس های پرورش ماهی امروزه افراد زیادی مشغول به طراحی و ساخت قفس پرورش ماهی هستند. بازار های خرید و فروش این محصول بسیار گرم است و تولیدکنندگان نیز انگیزه ی بیشتری برای تولید قفس ها با طراحی مهندسی و کیفیت های بالا دارند. همچنین به خاطر ایجاد شدن بازارهای رقابتی تولید کنندگان این محصول قصد بر این دارند که با تولید پرکاربرد و با کیفیت ترین این محصول بتوانند حرف اول را در فروشگاه ها بزنند.

سازنده قفس پرورش ماهی در ایران یکی از پردرآمدترین مشاغل برای کسب درآمد می باشد.

بررسی و مشخصات فنی اجزاء قفس های پرورش ماهی در دریا

بررسی و مشخصات فنی اجزاء قفس های پرورش ماهی در دریایکی از مهم ترین مشخصه فنی قفس پرورش ماهی و تور قفس ماهی، کیفیت موادی هست که در ساخت آن به کار رفته است. بهترین نوع این قفس ها، قفس پلی اتیلن پرورش ماهی است  زیرا به دلیل چند لایه بودن آن در تغییر ناگهانی آب و هوا و همچنین رطوبت آسیبی نمیبیند و همچنین نصب آسانی نیز دارد.

تولید قفس پلی اتیلن یکی از راه های بسیار خوب برای صادرات این محصول است.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

کارشناس فروش: سامان اسفندیار

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09119112801

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Faroodsanat@yahoo.com

شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید