شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

سازنده بهترین قفس های پرورش ماهی در ایران

آنچه در این مقاله میخوانید...

بزرگترین مجموعه ساخت قفس پرورش ماهی در کشورمراحل ساخت قفس پرورش ماهی مرغوب معرفی شرکت های فعال در زمینه ساخت قفس پرورش ماهیآشنایی با نحوه پرورش ماهی در قفس

سازنده قفس پرورش ماهی در واقع شرکتهایی هستند که متعهد شده اند با استفاده از توری ها و یک سری لوله ها یک فضای محصور مانند برای نگهداری و پرورش ماهی ها در مکان هایی مانند دریا، سواحل، دریاچه ها، آب پشت سد ها ایجاد کنند. پرورش ماهی در قفس بحث جدیدی است  و مانند هر حرفه ی دیگری نیاز به تخصصص دارد. سازنده بهترین قفس های پرورش ماهی در ایران

بزرگترین مجموعه ساخت قفس پرورش ماهی در کشور

بزرگترین مجموعه ساخت قفس پرورش ماهی در کشوربزرگترین مجموعه ساخت قفس پرورش ماهی در کشور انواع نمونه های محصول را با اندازه و ابعاد مختلفی تولید و روانه بازار ها می کنند. قفس های پرورش ماهی بر حسب ظرفیت، گونه، محل استقرار طراحی و تولید می شوند. تمام تجهیزات ساخت این محصول از جمله براکت ها، بویه ها، لوله ها، و…. ساخت ایران است.

بزرگترین سازنده این محصول علاوه بر کیفیت بالای قفس باید طرح و مدل های مدرنی را تولید و روانه بازارها کند تا محصول بتواند با محصولات مشابه خارجی خود رقابت کند و از هر نظر محصول تولیدی منحصر به فرد باشد.

سازنده انواع قفس ماهی باید بتواند مطابق با پیشرفت تکنولوژی محصولات خود را به روز و مدرن کند و بتواند بهترین قفس برای ماهی را روانه بازارها کند و سعی کند با کاهش هزینه های تولید قفس ماهی ارزان قیمت را بدست مشتریان برساند.

مراحل ساخت قفس پرورش ماهی مرغوب

مراحل ساخت قفس پرورش ماهی مرغوب  مراحل ساخت قفس پرورش ماهی مرغوب با توجه به جنس قفس و نوع موادی که برای ساخت محصول استفاده می شود فرق می کند. اگر شما به کارخانه های تولید کننده این محصول سری بزنید می توانید مراحل تولید نمونه های مختلف این محصول را مشاهده کنید. 

قفس برای پرورش ماهی بر اساس اندازه و شکل های مختلف انواع متفاوتی دارد در هنگام استفاده از این محصول باید به نکات زیر توجه کرد:

  1.   در ابتدا باید محل مناسبی را برای استقرار قفس تعیین کنیم. از جمله: الف)شرايط فيزيكی وشيميايي محيط ب) عواملي كه با موفقيت يك سيستم قفس ارتباط دارند (آب وهوا، محفوظ بودن، عمق و بستر ) ج) بررسی مسایلی مانند احداث و سود دهي مجتمع پرورشي همانند جنبه هاي حقوقي، دسترسي، تأسيسات محلي، امنيت و بحث هاي اقتصادي _ اجتماعي .
  2. كيفيت آب محل استقرار قفس
  3. پارامترهایی که باید قبل از نصب قفس بررسی کنیم : دما، شوري، اكسيژن، گل آلودگي و آلودگي آب

معرفی شرکت های فعال در زمینه ساخت قفس پرورش ماهی

معرفی شرکت های فعال در زمینه ساخت قفس پرورش ماهی

شما می توانید با جستجو در گوگل شرکت های فعال در زمینه ساخت قفس پرورش ماهی را شناسایی کنید و با برندها و محصولات آن آشنا شوید.

قفس های پرورش ماهی در اندازه های ۱۶ تا ۲۰ متری در بازار یافت می شود. جنس این قفس ها از پلی اتیلن، چوب و فولاد است و به صورت گرد یا مربعی ساخته می شود. این قفس ها را با تورهای ضد شکار و تورهای ریزی که مانع از خروج ماهی ها شود می پوشانند و بعد با چوب های مخصوص آن ها را داخل آب ها می گذارند هر قفس شانزده تا بیست متری می تواند سی تن ماهی را داخل خود جای دهد.

آشنایی با نحوه پرورش ماهی در قفس

آشنایی با نحوه پرورش ماهی در قفسامروزه افزایش جمعیت و کاهش آبزیان طبیعی باعث شده تا بسیاری از افراد رو به پرورش ماهی در قفس بیاورند. در این روش ماهی ها را درون یک قفس یا سبد قرار می دهند و آب به صورت آزاد بین منبع آبی و قفس جریان پیدا می کند. این روش فرصت خوبی برای مزرعدارانی است که از منبع آبی خود به صورت محدود استفاده می کنند یا اصلا استفاده نمی کنند می توانند با این قفس ها به پرورش ماهی بپردازند. با گسترش فناوری و استفاده از مواد مرغوب در ساخت این قفس ها امروزه پرورش ماهی در قفس در دریاهای آزاد گسترش یافته است. علاوه بر این می توان از منابع آب و دریاچه های موجود در پشت سدها در بسیاری از شهرهای غیر ساحلی به صورت بهینه استفاده کرد.

استفاده از این محصول برای پرورش ماهی می تواند از نظر اقتصادی به صرفه باشد.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

کارشناس فروش: سامان اسفندیار

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09119112801

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Faroodsanat@yahoo.com

شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید