شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

روش های ساخت قفس پرورش ماهی با متد روز دنیا

آنچه در این مقاله میخوانید...

طراحی و ساخت قفس ها و اندازه چشمه های تور برای پرورش ماهی ساخت قفس پرورش ماهی بوسیله لوله پلی اتیلن مراکز ساخت قفس پرورش ماهی با بهترین مواد اولیهمرجع پخش قفس پرورش ماهی

روش های ساخت قفس پرورش ماهی با متد روز دنیا توسط تولید کنندگان مختلفی انجام می شود. سازندگان این محصول همانند دیگر کالا ها با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا به دنبال تولید بهترین محصول هستند. شما می توانید به تولید کنندگان این کالا مراجعه کنید و با روش ساخت قفس پرورش ماهی آشنا شوید.

روش های ساخت قفس پرورش ماهی با متد روز دنیا

طراحی و ساخت قفس ها و اندازه چشمه های تور برای پرورش ماهی

طراحی و ساخت قفس ها و اندازه چشمه های تور برای پرورش ماهی طراحی و ساخت قفس ها و اندازه چشمه های تور برای پرورش ماهی توسط مهندسان خبره کارخانجات تولیدی انجام می شود. تولید کننده قفس پرورش ماهی، از میان انواع طرح های تهیه شده توسط مهندسان طرحی که مطابق با امکانات کارخانه است را انتخاب و آن را تولید و روانه بازارها می کند.

قیمت قفس پرورش ماهی در کارخانه بر اساس نوع قفس، کیفیت و جنس آن تعیین می شود.

قفس پرورش ماهی دارای دیواره های توری و اسکلتی است که به وسیله لوله های پلی اتیلن ساخته شده است که برای پرورش آبزیان از جمله ماهی ها استفاده می شود. این قفس را در دریا ها و دریاچه ها می اندازند و ماهی را داخل آن پرورش می دهند.

 

ساخت قفس پرورش ماهی بوسیله لوله پلی اتیلن

ساخت قفس پرورش ماهی بوسیله لوله پلی اتیلن ساخت قفس پرورش ماهی بوسیله لوله پلی اتیلن هم از جنبه اقتصادی هم از لحاظ محیط زیست مزایایی فراوانی دارد. پلی اتیلن باعث می شود این قفس ها روی آب باقی بماند و به خاطر هوایی که داخل لوله پلی اتیلن وجود دارد سبب می شود قفس مانند یک تیوپ عمل کند و از غرق شدن قفس جلوگیری می کند. قطر این لوله ها باید از ۲۵۰ میلیمتر بالاتر باشد. دو سر این لوله ها را به هم جوش می زنند تا یک حلقه بزرگ از لوله پلی اتیلن ساخته شود در ساخت قفس حداقل باید از سه لوله پلی اتیلن استفاده شود.

سازنده قفس پرورش ماهی تلاش می کند با استفاده از مواد اولیه مرغوب، کیفیت قفس های تولید شده را بالا ببرد تا پرورش دهندگان ماهی و دیگر آبزیان بتوانند بهترین استفاده را از این محصول ببرند و برای خود و دیگران درآمد ایجاد کنند.

مراکز ساخت قفس پرورش ماهی با بهترین مواد اولیه

مراکز ساخت قفس پرورش ماهی با بهترین مواد اولیه

مراکز ساخت قفس پرورش ماهی با بهترین مواد اولیه سعی می کنند محصولی با کیفیت و استاندارد را تولید کنند تا تمام پرورش دهندگان آبزیان بتوانند به بهترین نحوه از این محصول استفاده کنند.

قفس پرورش ماهی به دو صورت ساخته می شود:

  • قفس شناور روی آب 
  • قفس معلق زیر آب 

این قفسه ها برای کنترل جریان امواج آب بسیار مناسب هستند و به سادگی می توان آن ها را مدیریت و بازدید کرد.

موقعیت محل استقرار قفس پرورش ماهی:

  • عمق: قفس های ثابت در عمق کمتر از ۸ متر استقرار می یابند اما برای قفس های شناور عمق آب مهم نیست اما هر چه عمق بیشتر باشد هزینه ها و مشکلات مهار کردن ماهی ها بالا می رود.
  • بستر: وضعیت بستر مشخص می کند ما از چه قفسی باید استفاده کنیم به عنوان نمونه در آب های شیرین چون فرو کردن پایه قفس ثابت مشکل است باید از قفس های شناور استفاده کرد.
  • جریان آب: سرعت آب بین ۱/۰ تا ۵/۰ متر در ثانیه مهم است و سرعت متوسط بین ۲/۰ تا ۳/۰ بسیار رضایت بخش است. و هر چه سرعت جریان افزایش یابد هزینه های مهار کردن قفس بالا می رود.

مرجع پخش قفس پرورش ماهی

مرجع پخش قفس پرورش ماهیمرجع پخش قفس پرورش ماهی نمونه های مختلف محصول را با قیمت درب کارخانه عرضه می کند. شما برای خرید محصول خود با کیفیت بالا می توانید به مرجع فروش آن مراجعه کنید.

مزایای پرورش ماهی در قفس:

  • نسبت به استخرهای خاکی و بتونی، کار به راحتی انجام می شود.
  • هزینه راه اندازی پرورش ماهی در قفس کمتر از استخرهای خاکی و بتنی است.
  • استفاده اصولی از منابع آب طبیعی و نیمه طبیعی
  • امکان توسعه بیشتر و قابلیت جابجایی 
  • امکان استفاده از غذایی طبیعی برای آبزیان وجود دارد که این باعث می شود کیفیت گوشت آبزیان بیشتر شود.
  • چون ماهیان در یک سطح محصور می شوند سبب ایجاد صرفه جویی در انرژی می شود.

 

.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

کارشناس فروش: سامان اسفندیار

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09119112801

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Faroodsanat@yahoo.com

شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید