شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

توزیع غذاده اتوماتیک پرتابی

آنچه در این مقاله میخوانید...

مشخصات غذاده اتوماتیک پرتابیفروشنده غذاده اتوماتیک پرتابی

غذاده اتوماتیک پرتابی با توجه به اینکه نحوه غذادهی تاثیر بسیار زیادی در میزان ضریب تبدیل،رشد و سلامت ماهی دارد لذا اگر در یک سیستم آبزی پروری ، غذادهی به طور منظم و با استفاده از روش های صحیح صورت گیرد در نهایت محصولی با کمترین اختلاف سایز خواهیم داشت . همچنین با نصب تابلو فرمان اتوماتیک بر روی دستگاه های غذاده ویبره و دورانی (پرتابی) ، دستگاه به صورت اتوماتیک عمل کرده و می تواند با برنامه ریزی مشخص در راس ساعت مقرر حجم مشخصی از غذا را در اختیار ماهیان به مقدار دقیق قرار دهد. لازم به ذکر است که کلیه این غذاده ها قابلیت نصب بر روی شناور را دارند و غذاده به همراه شناور را می توان در نقاط مختلف استخر نصب و راه اندازی نمود .

توزیع غذاده اتوماتیک پرتابی

مشخصات غذاده اتوماتیک پرتابی

مشخصات غذاده اتوماتیک پرتابی مشخصات غذاده اتوماتیک تازه‌ها آخرین مطالب 23 اردیبهشت غذاده های خودکار و مزارع میگو پرورش دهنده حرفه ای, میگو غذاده های خودکار و مزارع میگو از آنجا که هزینه غذا، بیشترین سهم را در میان هزینه های تولید در آبزی پروری جهان به خود اختصاص داده است، استفاده از دستگاه های غذاده خودکار، به عنوان رویکردی مهم در جهت کاهش هزینه های تولید، بهبود رشد و ضریب تبدیل غذائی و نیز کاهش هزینه های پرسنلی تثبیت شده است. این دستگاه ها، پیشتر در مزارع پرورش ماهی مورد استفاده قرار می گرفتند، با این حال سیستم غذادهی اتوماتیک در صنعت پرورش میگو، تنها در سالهای اخیر در تایلند مورد توجه واقع شده است.

بر اساس برآوردی که دانشکده شیلات دانشگاه تایلند انجام داده، هم اکنون غذاده های خودکار توسط حدود ۶۰ درصد از مزارع پرورش میگوی این کشور مورد استفاده قرار گرفته و بکارگیری آنها با موفقیت همراه بوده است. دستگاه های غذاده خودکار، برای استخرهای بزرگ بسیار مناسب هستند چرا که طراحی آنها به نحوی است که قادر به پخش غذا در شعاع حدود ۱۰ متر می باشند. کارآمدی این دستگاه ها کاملاً مرتبط با شکل و اندازه استخر است. اگر غذاده اتوماتیک در استخری با مساحت کوچک تر از یک هکتار نصب شود، میتوان از آن برای تغذیه حدود ۶۰۰ هزار قطعه میگو استفاده نمود حال آنکه در استخرهای بزرگ با مساحت بیش از ۲ هکتار، این راندمان به ۳۰۰ هزار قطعه میگو به ازاء هر دستگاه کاهش می یابد.

فروشنده غذاده اتوماتیک پرتابی

فروشنده غذاده اتوماتیک پرتابی فروشنده غذاده اتوماتیک. دستگاه های غذاده اتوماتیک، به ویژه برای تغذیه میگوی لیتوپنئوس وانامی، تجهیزات مناسبی به شمار می روند چرا که رفتار تغذیه این گونه به صورتی است که همزمان با شنای سریع غذا را نیز مصرف می کنند. اگر غذا در مقادیر کم، در مساحت زیاد و با فواصل زمانی تنظیم شده و مناسب توزیع شود احتمال اینکه غذای مصرف نشده در سطح بستر استخر باقی بماند بسیار کم است. به این ترتیب امکان غذادهی بیش از اندازه، با استفاده از دستگاه های غذاده اتوماتیک به حداقل رسیده و کیفیت بستر استخر تا انتهای دوره پرورش وضعیت مطلوبی خواهد داشت. در مقابل، وقتی غذادهی به صورت دستی انجام می گیرد مقدار زیادی غذای پلت به یکباره در مساحتی محدود پخش می شود. بخشی از این غذا به صورت مصرف نشده به مدت زیاد در کف استخر باقی مانده و ترکیبات جاذب و مغذی آن به تدریج در آب استخر نشت می کند. اگر این مقدار غذا مصرف نشود، میزان مواد آلی و آمونیاک تجمع یافته در خاک بستر افزایش می یابد. در نتیجه مقدار اکسیژن محلول در آب کاهش یافته، بر رشد، باز ماندگی و ضریب تبدیل غذایی تأثیر سوء خواهد نهاد.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

کارشناس فروش: سامان اسفندیار

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09119112801

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Faroodsanat@yahoo.com

شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید