شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

کارخانه تولید دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

آنچه در این مقاله میخوانید...

انتخاب دستگاه غذاده اتوماتیک میگوعرضه مستقیم دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

دستگاه غذاده اتوماتیک یکی از تجهیزات جدید و اساسی در امر پرورش آبزیان به شمار می آید. دستگاه غذاده اتوماتیک میگو به دلیل نوع تغذیه میگو بسیار کاربردی می باشد. به همین دلیل کارخانه هایی برای تولید این نوع دستگاه راه اندازی شده و دستگاه هایی در طرح ها و اندازه های مختلف تولید و روانه بازار می نمایند. هدف این کارخانه تولیدی، عرضه دستگاه هایی با بهترین کیفیت و بهترین کارایی برای استخرهای پرورش میگو می باشد.

کارخانه تولید دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

انتخاب دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

انتخاب دستگاه غذاده اتوماتیک میگو میگو چون در حین حرکت غذای خود را تامین می نماید، استفاده از روشی که غذا در آن به طور یکسان در کل استخر پخش شود بسیار حائز اهمیت می باشد. بنابراین انتخاب روش مناسب از هدر رفت غذا و ایجاد پسماند در آب جلوگیری و در نتیجه سبب آلودگی کمتر غذا می شود. دستگاه غذاده اتوماتیک با پخش یکسان غذا نسبت به روش های معمول و دستی موفق تر عمل کرده است.

انتخاب غذاده اتوماتیک با توجه به اندازه استخر باید صورت گیرد. حتی ممکن است برای یک استخر نیاز به چند دستگاه باشد. شرکت های تولیدی، دستگاه غذاده اتوماتیک را با تنوع بالایی روانه بازار کرده اند که صاحبان استخر می توانند با کمک کارشناسان و مشاوران مربوطه دستگاه مناسب با استخر خود را با قیمت و کیفیت مناسب تهیه نمایند.

این دستگاه ها دارای قابلیت برنامه ریزی نیز بوده و فقط کافیست زمان و مقدار پخش غذا را وارد تا غذا به موقع و به مقدار مناسب در استخر پخش شود و فقط نیاز است تا چک شود تا در مخزن دستگاه، غذای کافی وجود دارد یا نه. بنابراین از دیگر مزایای این دستگاه می توان به کاهش هزینه های پرسنلی اشاره نمود.

عرضه مستقیم دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

عرضه مستقیم دستگاه غذاده اتوماتیک میگو دستگاه غذاده اتوماتیک میگو برای اولین بار در کشور تایلند مورد استفاده قرار گرفت اما خوشبختانه در کشور ما نیز کارخانه های تولید این دستگاه راه اندازی شد و دستگاه هایی با مدل ها و طرح های مختلف روانه بازار شده است. صاحبان مشاغل پرورش میگو می توانند با توجه به نیاز خود این دستگاه را به صورت مستقیم و غیر مشتقیم تهیه نمایند.

عرضه دستگاه غذاده اتوماتیک میگو به خوبی در کشور انجام شده و متقاضیان می توانند آن را به راحتی تهیه نمایند. متقاضیان می توانند این دستگاه را به صورت مستقیم از کارخانه و یا سایر مراکز فروش در سراسر کشور تهیه نمایند. از مهم ترین مواردی که متقاضیان دستگاه غذاده اوماتیک باید به آن توجه کنند می توان به قیمت، کیفیت، اندازه دستگاه، مقدار پخش غذا در زمان، سیستم برنامه ریزی و … اشاره نمود.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

کارشناس فروش: سامان اسفندیار

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09119112801

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Faroodsanat@yahoo.com

شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید