شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

توزیع غذاده اتوماتیک پرورش میگو

آنچه در این مقاله میخوانید...

خصوصیات غذاده اتوماتیک پرورش میگومرکز پخش غذاده اتوماتیک پرورش میگو

یکی از بهترین و مطمئن ترین نوع غذا رسانی به میگو استفاده از انواع غذاده اتوماتیک است این دستگاه سبب می شود تا حیوان در موعد مقرر و از انواع مواد غذایی و با اندازه کافی استفاده کند تا بتواند تمام نیاز های بدنی خود را فراهم کرده و از رشدی کافی و کامل برخوردار شود.

تولید کننده غذاده اتوماتیک پرورش میگو این کالای بسیار با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب و ارزنده در بازار مصرف توزیع و در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است.

توزیع غذاده اتوماتیک پرورش میگو

خصوصیات غذاده اتوماتیک پرورش میگو

خصوصیات غذاده اتوماتیک پرورش میگو تمام موجودات زنده برای اینکه از زندگی سلامتی برخوردار باشند باید از انواع مواد غذایی مصرف کنند و این مواد باید با نسبت صحیح و در اندازه کافی مصرف شود تا بتوان نتیجه کافی و شایسته را از آن گرفت پس خصوصا برای پرورش حیوانات و جانداران مختلف باید دقت کرد تا از تمام مواد غذایی در کنار هم استفاده شود این کار یعنی غذا رسانی می تواند به صورت دستی و یا حتی ماشینی انجام شود.

در روش اتوماتیک تولید کننده موفق به تولید دستگاهی بسیار دقیق شده است تا با استفاده از این کالا دیگر نگرانی مقدار و نوع مواد غذایی که قرار است در اختیار میگو قرار بگیرد نباشید از خصوصیات غذاده اتوماتیک این است که با در اختیار داشتن این دستگاه تنها کافی است که کاربر ساعات و مقدار و نوع غذایی را باید در اختیار حیوان قرار داده شود را مشخص کند و دیگر تمام کارها به صورت کاملا اتوماتیک انجام می پذیرد.

این دستگاه دارای لوله هایی است که باید کمی از سطح آب بالا تر قرار داده شود و اگر استخر پروش میگو بسیار بزرگ بود می توان از چند عدد از این لوله های غذا رسان که به صورت موازی کشیده می شوند استفاده کرد تا مطمئن شد که غذا به اندازه کافی توسط تمام میگو ها دریافت می شود.

مرکز پخش غذاده اتوماتیک پرورش میگو

مرکز پخش غذاده اتوماتیک پرورش میگو تولید کننده غذاده اتوماتیک پرورش میگو این کالای بسیار دقیق و کامل را از بهترین انواع کالا و مواد اولیه موجود در بازار و با استفاده تکنولوژی بسیار دقیق تولید کرده و این کالا را با مشارکت شرکت های توزیع در اختیار تمام مراکز پرورش میگو در تمام قسمت های کشور قرار داده تا پرورش دهنده بتواند با اطمینان بالا از این کالا خریداری و استفاده نماید.

مرکز پخش غذاده بسیار با کیفیت را با قیمتی بسیار عالی و منطقی در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است و شما می توانید این کالا را با مراجعه به سایت شرکت تولید کننده و یا مراکز پخش غذاده اتوماتیک پرورش میگو ثبت سفارش و تهیه نمایید.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

کارشناس فروش: سامان اسفندیار

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09119112801

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Faroodsanat@yahoo.com

شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید